Saturday, May 21, 2016

Never-ending card

Hallo everyone
Last week Cardmaking&Papercraft Magazine posted a video tutorial on how to make never-ending card.
I was so inspired by it that couldn't help myself and decided to make one for my MUM:))

Witam Wszystkich
 W tamtym tygodniu magazyn Cardmaking&Papercraft pokazał na swojej stronie video tutorial jak zrobić niekończącą się kartkę.
Tak mnie zainspirowali, że nie mogłam się oprzeć pokusie i zrobiłam jedna dla mojej mamy:))

As it's neverending card I have got a lot of photos to show you and video as well.

Z racji tego że jest to niekończąca się kartka mam dla Was sporo zdjęć i video.



















 

 
Sorry for the very poor quality of the video, I will try to do new one.
Przepraszam za bardzo słabą jakośc video, postaram się nagrać nowe I zamienić.

Challenges:

WM11, WM04, WM13, WM15, RO10, WM16, VM06




Niebiesko/turkusowy kwiatek na ostatnim zdjęciu jest z papieru czerpanego;)





Have a great weekend

Udanego weekend;)

No comments:

Post a Comment

Dziekuje za wizytę na moim blogu oraz za pozostawione komentarze.

Thank you for visiting my blog and leaving a comment:)